S kritérii hodnocení pro tento školní rok byli seznámeni žáci i zákonní zástupci na počátku tohoto školního roku https://www.zscernosice.cz/kriteria-hodnoceni-6/, v průběhu distanční výuky i na třídních schůzkách. Jelikož se tento školní rok dostává do své závěrečně čtvrtiny, jsou zde připomenuta a shrnuta.
ČESKÝ JAZYK: aktivita v hodinách (včetně vedení sešitu a zapojení do dobrovolných kvízů), písemné práce, samostatné práce, plnění zadaných úkolů v zadaném čase, ústní prezentace, domácí příprava, nošení pomůcek, klasifikované práce z distanční i prezenční
MATEMATIKA NEMIND: aktivita v hodinách (včetně vedení sešitu a zapojení do dobrovolných kvízů), písemné práce, samostatné práce, plnění zadaných úkolů v zadaném čase, ústní prezentace, domácí příprava, nošení pomůcek, klasifikované práce z distanční i prezenční
MATEMATIKA MIND: Výsledná známka se skládá s těchto dílčích požadavků: 1, vědomosti a získané zkušenosti a dovednosti- ověřování formou písemných prací, pracovních listů, projektů, 2, aktivita a práce v hodině (prezenční i online) 3, vedení sešitů (nehodnotím krasopis, ale zda je zápis kompletní) 4, domácí příprava 5, příprava na hodinu- pomůcky. K tomu, aby mohli být žáci klasifikováni, musí mít splněno min. 75 % testů z bodu 1.
PŘÍRODOVĚDA: Aktivita v hodinách (včetně vedení sešitu a zapojení do dobrovolných kvízů), písemné práce, samostatné práce, plnění zadaných úkolů v zadaném čase, ústní prezentace, domácí příprava, nošení pomůcek, klasifikované práce z distanční i prezenční výuky, zapojení do dobrovolných kvízů
VLASTIVĚDA: Aktivita v hodinách (včetně vedení sešitu a zapojení do dobrovolných kvízů), písemné práce, samostatné práce, plnění zadaných úkolů v zadaném čase, ústní prezentace, domácí příprava, nošení pomůcek, klasifikované práce z distanční i prezenční výuky, zapojení do dobrovolných kvízů
VÝTVARNÁ VÝCHOVA: práce v prezenčních hodinách dle zadání, práce v distančních hodinách-zasílané práce (alespoň polovina prací zadaných v distančních týdnech), přístup k práci, nošení pomůcek
HUDEBNÍ VÝCHOVA: práce v prezenčních hodinách dle zadání, práce v distančních hodinách-zasílané práce, přístup k práci, nošení pomůcek
CLIL – AJ a PČ
Známka Kritéria CLIL
1 pravidelná aktivita v online hodinách
pravidelně a včas si plní většinu domácích úkolů
testy a kvízy vypracovává pravidelně s minimálním nebo žádným počtem
chyb
rozumí většině instrukcí
plní cíle lekce (je schopný porozumět nové slovní zásobě a gramatice)
2 občasná až převážná aktivita v online hodinách
pravidelně a včas si plní 60 – 80% domácích úkolů
testy a kvízy vypracovává s menšími chybami
projekty jsou odevzdané převážně se zpožděním nebo nekompletní (chybí
části práce nebo práce nesplňuje zadané požadavky)
rozumí 60 – 80% instrukcí
plní některé cíle lekce (je schopný porozumět 60 – 80% slovní zásoby a
gramatiky)
3 téměř malá až žádná aktivita v online hodinách
má potíže s dokončením a včasném odevzdáním domácího úkolu
vysoká chybovost v testech a kvízech
projekty jsou nekompletní nebo neodevzdané, jen zřídka odevzdané včas
instrukcím rozumí minimálně
plní jen málo nebo žádné cíle z lekce (nedokáže porozumět nové slovní
zásobě a gramatiky)