Kritéria hodnocení pro ŠR 2020/21 – II. stupeň | |||
Třída: | 7.B | ||
Třídní učitel: | Jeřicha Marek | ||
Předmět | Kritéria | ||
Čj |
Kritéria hodnocení pro český jazyk: výborně chvalitebně dobře dostatečně nedostatečně NEHODNOCEN |
||
Aj | 1. testy psané v hodinách, 2. včas odevzdávané průběžné úkoly/projekty, 3. zkoušení v hodině (slovní zásoba, konverzace), 4. aktivita na online hodině, skupinová práce 5. vypracovávání cvičení zadaných v týdenním plánu | ||
M | V klasifikaci bude zahrnuto: 1. práce, kterou žáci každý týden odevzdávají do Zadání v Teams 2. online testy 3. aktivita při hodinách 4. 2 písemné práce (čtvrtletní a závěrečná) K tomu, aby mohli být žáci klasifikováni, musí odevzdat min. 25 % prací z bodu 1 v termínu, odevzdat 75 % online testů a mít napsané obě dvě písemné práce, pokud to situace dovolí. |
||
Pp | výborně: žák má převážně výborné hodnocení testů (100 – 90 % úspěšnost) případně ústního zkoušení, zadané úkoly odevzdává včas a jejich zpracování odpovídá zadání, na online výuce je aktivní, komunikuje, uplatňuje získané poznatky, zpracovává dobrovolné referáty; chvalitebně: žák má převážně velmi dobré hodnocení testů (80 – 70 % úspěšnost) případně ústního zkoušení, zadané úkoly odevzdává včas a jejich zpracování odpovídá zadání, na online výuce komunikuje, uplatňuje získané poznatky, zpracovává referáty; dobře: žák má převážně dobré hodnocení testů (60 – 50 % úspěšnost) případně ústního zkoušení, zadané úkoly odevzdává včas nebo po upozornění učitele a jejich zpracování zcela neodpovídá zadání, na online výuce není příliš aktivní, komunikuje na vyzvání učitele, s pomocí učitele uplatňuje získané poznatky, zpracovává referáty; dostatečně: žák má převážně dostatečné hodnocení testů (40 – 30 % úspěšnost) případně ústního zkoušení, zadané úkoly neodevzdá vůbec nebo se zpožděním a po upozornění učitele a jejich zpracování neodpovídá zadání, na online výuce je pasivní, i s pomocí učitele dělá podstatné chyby v uplatňování získaných poznatků; nedostatečně: žák má převážně nedostatečné hodnocení testů (20 – 0 % úspěšnost) případně ústního zkoušení, zadané úkoly neodevzdá vůbec, na online výuce nereaguje; neklasifikován: žák nepsal žádný test, neúčastní se online výuky – nelze přezkoušet, neodevzdává zadané práce. | ||
Z | Výsledná známka se skládá s těchto dílčích požadavků: 1. vědomosti a získané zkušenosti a dovednosti- ověřování formou písemných prací, pracovních listů, projektů, 2. aktivita a práce v hodině (prezenční i online) 3. vedení sešitů (nehodnotím krasopis, ale zda je zápis kompletní) 4. domácí příprava 5. příprava na hodinu- pomůcky | ||
D | 1) Počet známek: všichni žáci budou mít stejný počet známek, pokud má nějaký žák N – neodevzdal, nepsal. Bude si známku doplňovat a to již vždy testem, který v případě rotační výuky bude napsán ve škole. 2) Odevzdávání projektů: projekty nelze odevzdávat po termínu, pokud neproběhla předchozí domluva na pozdějším odevzdání. 3) Výsledná známka: známka odpovídá přibližně průměru – s možnými drobnými odchylkami. Např. 1,5 = 1, vzhledem k aktivitě na hodinách, pravidelné docházce atd. 4) Opravy a nerozhodné známky na vysvědčení: případné opravy některé známky přezkoušením je třeba domluvit emailem nejpozději do 14.6. Přezkoušení budou realizována nejpozději v posledním týdnu před uzavřením známek tj. 14.6.-18.6. Do téhož data (14.6.) je možné domluvit se také na dobrovolném projektu a tedy známce navíc. Projekt musí být rovněž odevzdán nejpozději 18.6. Po tomto termínu již změna známky není možná! |
||
Fy | Jednička: Účast na online testech 85% a více, odpovídající průměr z online testů, aktivní při hodinách, odevzdává všechny zadané úkoly. Dvojka: Účast na online testech 85% a více, odpovídající průměr z online testů, aktivní při hodinách, odevzdává všechny zadané úkoly. Trojka: Účast na online testech alepoň 60% , průměr z online testů odpovídající alespoň trojce, odevzdává 50% úkolů. Čtyřka: Účast na online testech alespoň 60%, průměr z online testů odpovídající alespoň 4, odevzdá 30% úkolů. Pětka: Průměr z online testů nedosáhne na čtyřku, není aktivní při hodinách, neodevzdává úkoly. Neklasifikace: Účast na online testech méně než 60%, neodevzdává úkoly, není aktivní v hodině. Minimální znalosti z fyziky ze 7. ročníku na čtyřku: Žák rozhodne zda se těleso pohybuje nebo je v kliku vzhledem k jinému tělesu. Rozliší rovnoměrný a nerovnoměrný pohyb. Vypočítá rychlost pohybu tělesa při rovnoměrném pohybu pomocí schématu. Žák vypočítá gravitační (tíhovou) sílu, která působí na těleso o dané hmotnosti. Znázorní gravitační sílu graficky. Žák v jednoduchých případech určí změnu pohybu rychlosti tělesa, pokud na něj působí síla v určitém směru. Žák uvede příklady páky. Žák určí zda je páka v rovnováze nebo ne. Napíše vzozec pro výpočet tlaku a popíše veličiny, které zde vystupují. Formuluje Pascalův zákon. Napíše vzorec pro hydrostatický tlak a popíše veličiny, které zde vystupují | ||
Ch | |||
Ov | 1. odevzdání zadané práce 2. alespoň jedna účast v online hodině | ||
Nj | Hodnotí se : testy(písemné), ústní projev(četba, dialog,monolog,báseń,slovíčka),aktivita při výuce (online i prezenční), 2projekty/plakáty za pololetí, cvičení v prac.sešitě, odevzdání zadané práce v určeném termínu.Hodnocení1- vše výše zmíněné musí být správně min. z 90%, žák je velmi aktivní a vše odevzdá včas. 2- hodnocená práce žáka musí být správně min. ze 75%, žák je aktivní při výuce a zadanou práci odevzdá jen vyjímečně s malým zpožděním. 3- hodnocená práce musí být správně min. ze 60%, žákova aktivita je průměrná, zadané úkoly odevzdává často až ve druhém náhradním termínu. 4- hodnocená práce musí být správně min.z 35%, žákova aktivita je podprůměrná a zadané úkoly odevzdává pozdě, ale až na vyjímky dodrží náhradní termín. 5 – hodnocená práce je správně jen z 34,9 % a méně, žák je zcela pasivní , zadanou práci ani po upozornění neodevzdá nebo odevzdá pozdě práci, která splnuje zadané požadavky méně než z 30% | ||
Šj | Na výbornou- účast na online výuce, kreativita, plnění zadání, zápisy v sešitě, samostatnost – slovíčka, závěrečný test při presenční výuce | ||
Rj | |||
Fj | |||
ICT | zpracování zadaných cvičení v distanční výuce, zpracování online testu | ||
Vv | |||
Hv | Odevzdání zadaných úkolů v distanční výuce. | ||
Tv | odevzdání referátu | ||
Pč | |||
Dílny | |||
Lidová Kultura | |||
Robotika | |||
Ekonomika domácnosti | |||
Grafický design |