Anglický jazyk 2.r. | Listopad: 1. týden | ||
pátek | |||
1 hodina |
Hra Opakování |
Zopakovat pantomimicky pokyny: Open/ close your book. Come here. Stand up. Sit down. Clap your hands. Count. Draw a cat. Listen. Turn round. Point to the door/ teacher… Sing Put on your hat. Put your pen in your bag. Look at me.
V kruhu – začínající žák si vybere jiného, osloví jej jménem a ptá se: Can you count? Vybraný žák pantomimou předvede a odpoví: Yes, I can. No, I can´t. |
CD. |
Výklad |
Na papír namalovat dva smajlíky – veselý – happy a smutný – sad. Říci o sobě I´m happy. Zeptat se dětí: Are you happy or sad today? |
||
PS str. 10, cv. 1
|
Prohlédnout si obrázek. Zeptat se: Who is sad? Lucy. Why is sad? Listen – CD 1.10 Odpověď: Lucy is sad because she canˇt dance. Naučit slovíčko dance. What´s the matter? – zjistit, zda děti pochopily, co to znamená |
||
PS, cv. 2, str. 10 |
Nácvik odpovědí Yes, I can. No, I can´t.
CD 1. 11 1. část nahrávky opakujeme 2. část děti reagují spontánně. |
||
Hra |
V kruhu, doprostřed obrázky a dítě si vytáhne dvě kartičky a řekne I can skip but I canˇt run. Není potřeba říkat pravdivé věty. |
internet | |
PS cv. 3, str. 10 |
Učitel ukáže obrázek Pat a podle tabulky začne větu I can … a děti doplní. Pak další obrázkovou kartu a žáci říkají celou větu. Neznají ještě he a she, použijí tedy jméno Pat can play football, Pat can´t draw a cat.
Ve dvojicích – jeden řekne I can… a ostatní hádají dle tabulky, kdo to je.
What about you? Na volný řádek zaznamenají sebe nebo jména libovolných kamarádů.¨
|
Plyšák. | |