Během školního vzdělávání se děti dozvídají množství infomací. Snažíme se, aby je měly možnost uplatnit a využít v praxi. Toto propojování je realizováno především během našich výprav za poznáním, během práce na tematicky zaměřených projektech a v neposlední řadě také při badatelsky zaměřeném vyučování. Prostřednictvím demonstrací a pokusů ověřujeme informace, srovnáváme svá očekávání se skutečností. Klademe si otázky, porovnáváme svá zjištění a jevy odůvodňujeme. Zdokonalujeme své komunikační i sociální dovednosti.
Škola nejsou jen učebnice 🙂
Máte-li chuť zkoumejte s námi.
HOŘÍ SVÍČKA POD SKLENICÍ?
DOKÁŽÍ HOUBY NAFOUKNOUT BALONEK?
ZŮSTÁVÁ TEPLÁ VODA U DNA?
JE HUSTŠÍ SLADKÁ NEBO SLANÁ VODA?
OVLIVŇUJE TEPLOTA VODY RYCHLOST ROZPOUŠTĚNÍ?
ROZPUSTÍ SE ÚPLNĚ 10 VRCHOVATÝCH KÁVOVÝCH LŽIČEK SOLI V 200ml VODY?
KDYŽ NAVLHČÍM PAPÍR S BAREVNOU SKVRNOU, BUDOU NA NĚM VIDITELNÉ STEJNÉ BARVY JAKO ZA SUCHA?
DOKÁŽE KOVOVÁ JEHLA PLAVAT NA VODNÍ HLADINĚ?