Samostudium 7.–11.12.

PLÁN UČIVA NA TÝDEN OD   7.–11. 12. 

Třída:  8. C 

 

 

Český jazyk 

PRAVIDLA PSANÍ INTERPUNKCE VE VĚTĚ JEDNODUCHÉ A V SOUVĚTÍ. 

Učit se spojovací výrazy (viz tabulka v Teams) v týdnu od 14. 12. Test 

Zadání DÚ v Teamsech 

 

 

 

 

Matematika 

PROCVIČOVÁNÍ VÝRAZŮ A MNOHOČLENŮ 

HM 33,35,38 

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ MNOHOČLENŮ 

Uč. 70-71 (57-58), 71/13 (57/13) 

HM 39-40 

DDÚ bude zadán přes Teams, procvičování v pátek 

Anglický jazyk 

*Na online výuku AJ chodíte do skupin podle výkonnosti jako původně, ne podle tříd. Plníte úkoly zadané vaším vyučujícím. 

Skupina Jeřichová 

  1. Voc. 2B (vypsat, naučit) 
  1. Wb. p. 16 – ex. 3, p. 17 – ex. 4 

Skupina -Tlášková 

  • Unit 2B –present perfect – for/ since 
  • Present perfect X past simple – signal words 
  • Vocab 2B 

Skupina Rychlíková 

       Vocab. 2B+C – napsat a naučit) 

       WB – p. 16 /3 

 

Německý j. 

Španělský j. 

Francouzský j. 

Ruský jazyk 

 

FJ – vypracujte cv. 15 str.40 v pracovním sešitě – použijte spojení – mám rád, nemám rád, můžete použít spojení je sais + infinitiv, dále pak dny v týdnu. Celkem 40 slov. 

cv. 16/40 – překlad a cv.9/37 

 

ŠjPlan de nuestro viaje : str.21 – nakreslit mapu do sešitu a doplnit města , které navštívila Anna. Stále platí slovíčka 1., 2. lekce- budete z nich psát test!!!! Str.23 – opakujte si gramatiku – časování sloves, zápor ve větě, tázací zájmena a příslovce. 

 

Německý jazyk 

Ústní zkoušení uč. str. 70/cv. 9, slovíčka L7 

Učebnice – Lekce 7 – im …. 

https://www.skolasnadhledem.cz/game/2581 

 

Přírodopis 

Dodělat si zápisy na ploutvonožce a kytovce – učebnice str. 29,30 a materiály pro zápis jsou také na Teams-výukové materiály 

 

Opakujte šelmy 

 

Dějepis 

Otázky na distanční výuku, odpovědi napište do sešitu: 

1. Přečtěte si v učebnici kapitolu o baroku a kultuře – od strany 42 do strany 46 a prohlédněte si dobře obrázky. 

2. Napište do sešitu stavby, které se v baroku nejčastěji stavěly. 

3. Prohlédni si barokní obrazy v učebnici a napiš, jak na Tebe působí a jak by se daly charakterizovat– několik vět. 

4. Prohlédni si barokní sochy v učebnici a najdi si na internetu obrázky soch neřestí a ctností na zámku Kuks a napiš, jak na Tebe působí, jak bys je popsal/ a. 

5. Namaluj si do sešitu selské baroko – obrázek ze strany 44. 

6. Vysvětli, co je to morový sloup a kde ho můžeme obdivovat? Odpovědi najdeš na internetu. 

 

 

 

 

Zeměpis  Robotika a programování 

  • práce a veškeré instrukce budou zadané v teamu Robotika 

 

Fyzika 

Zobrazení dutým zrcadlem 

 

Chemie 

Elektronegativita (uč. str. 67). 

Vypracovat pracovní list, který byl zadán a vlepen do sešitu.  

Podívejte se na NEZkreslenou vědu II: 5. Periodické společenství prvků. 

 

Výchovy a volitelné předměty 

Mediální výchova 

Stále platí! Napíšete vlastní článek do novin (v našem případě do školních, které je třeba oživit).  

Prvním tématem, o kterém chci abyste psali, je Covid-19.  

Využívejte postupy (zásady) žurnalismu, o kterých jsme si říkali. 

 

 

Další informace: 

 

 

 

 

Ke stažení

06.12.2020