Třída 3.D

Aktuálně ze třídy

Škola plná strašidel

Naše třída se aktivně zapojila do akce strašidelné školy, kterou vymyslel školní parlament. Děti si s radostí zdobily třídu strašidelnými kostlivci, pavučinami, různými řetězy a lampičkami, které si vyráběly. Na naše strašidelné doupě se přišla podívat i paní ředitelka, která se nebála vkročit mezi děti ve strašidelných maskách. Ve třídě  se sešli čarodějové a čarodějnice, upíři, smrťáci, ale i dýně a kouzelnici. Děkujeme školnímu parlamentu za strašidelný nápad a zpestření školní docházky.

Centra aktivit – tvorba animovaného filmu

V posledním říjnovém týdnu si žáci 3. D velice užili centra aktivit  na téma – tvorba  animovaného filmu. Díky skupince nadšených rodičů, kteří se aktivně spolupodíleli na tvorbě a realizaci center aktivit si žáci mohli užít takto zajímavý filmový projekt, jehož výsledkem byly 4 krátké animované filmy, které žáci natočili. Děti byly rozděleny do  skupinek a každý den si užily svojí důležitou filmovou roli. Výtvarníci si ze speciálně tvrdnoucí hmoty vytvořili postavičky do filmové interakce. Postavičky byly jednoduché, ale zároveň velmi výrazné svým vzhledem. Skupinka scénáristů vymýšlela krátký námět filmu a poté si každý nakresli svůj vlastní storyboar – obrázkový…

Krmení a péče o zvířátka na školní pozemku

Naše třída 3. D se každý týden pravidelně s velkou radostí stará a pečuje o zvířátka na školním pozemku. Péčí o živá zvířátka se děti učí zodpovědnosti, získávají manuální zručnosti, učí se spolupracovat a rozdělovat práci. Kontakty s živými zvířátky vytváří u většiny žáků pozitivní vztah k přírodě a úctu k životu.  Tyto postoje si děti přenesou i do dospělosti a budou ve svém rozhodování v budoucí profesi i osobním životě zohledňovat životní prostředí.  

Výlet na Karlštejn

Žáci 3. D a 3. A si společně užili krásný podzimní výlet na Karlštejn. Dojeli jsme vlakem do Zadní Třebaně a odkud jsem pokračovali po žluté turistické značce na Karlštejn. Cesta vedla krásnými lesy i podél luk a polí. Potkali jsme i několik božích muk u kterých jsme si odpočinuli a snědli svačiny. Po cestě jsem pozorovali proměnu měnící se podzimní přírody, která právě mění své krásné barvy.  Děti rozpoznávaly jména stromů podle listů a plodů. Povídali jsem si o zvířatech, která u nás přes  zimu zůstávají a která odlétají do teplých krajin. Během cesty jsme měli čas i prostor…