Třída 3.D

Aktuálně ze třídy

Výroba ovečky do školního betlémku a trhy

V sobotu jsme se s některými z vás setkali na Vráži na vánočním trhu. Děkuji všem, kteří se zapojili do prodeje výrobků naší školy. Byl to hezky strávený čas. Ve škole jsme vyrobili krásnou a roztomilou ovečku do školního betléma, do kterého postupně přibývají postavy a zvířátka od různých dalších tříd. Opět jsme si vyzkoušeli, že práce ve skupině vyžaduje spoustu dovedností. Nejdříve bylo potřeba práci rozplánovat. Rozdělit se do menších tvůrčích skupinek a pracovat na dílčích úkolech – vyrobit nohy, hlavu, obojek a zvoneček a tělo. Nakonec jsme dali celou ovečku dohromady a výsledek je moc pěkný. Ovečka už…

Mikulášská ve 3. D

Ve čtvrtek 5. 12. nás navštívil Mikuláš s početnou skupinou andělů i čertů. Mikuláš vyzkoušel děti z vyjmenovaných slov po L a po B a byl velice spokojen, o to více, že jako bonus dostal ještě přednes básničky. Za odměnu dětem přinesl adventní čokoládové kalendáře. Jsme rádi, že naše třída zůstává nadále kompletní a o nikoho jsme nepřišli, i když někteří čerty provokovali a toužili po odnesení v pytli. 🙂

Dr Klutz – Magical Language Show

English theatre 3.12. Úterní hodinu angličtiny jsme si tento týden netradičně zpříjemnili návštěvou veselého divadélka Dr Klutze. Roztržitý a hlučný kouzelník Dr Klutz (rodák z Austrálie, komik a mim), ve své šílené show téměř všechno popletl a děti mu musely, samozřejmě anglicky, poradit, jak z potíží ven. Viděli jsme mnoho kouzelnických triků, nad kterými nám zůstával rozum stát. Několik z nás se přímo do interaktivní show zapojilo. Měli jsme možnost naučit se hned několik nových anglických slovíček.

Vesmírná centra aktivit

Poslední listopadový týden patřil dalším, již třetím, centrům aktivit. Tentokrát bylo zvoleno téma vesmír. V centru matematiky děti počítaly vesmírné počty – příklady na procvičení písemného sčítání a odčítání. Následně navazovalo řazení planet podle vzdálenosti od Slunce. K dispozici byly samozřejmě encyklopedie a atlasy vesmíru. Ne každý ještě řazení planet uměl, všichni jsme si ho tímto hezky procvičili. Z výsledků nám vzešla tajenka. Na její znění se můžete zeptat svých dětí doma. 🙂 V centru psaní měly děti velice náročný úkol – tvůrčí psaní. Zadání bylo napsat příběh na vybrané téma (témata s katastrofickým laděním, např. Díra ve skafandru), rozsah…