Třída 3.E

Třídní učitel:

Mgr. Václavková Martina

 tel: 251 001 790
 mavaclavkova@zscernos.cz

učitel

Aktuálně ze třídy

Přehled učiva na týden 10. – 14.března

třída: 3.E     Český jazyk   vyjmenovaná slova po P význam slov, použití, příbuzná slova procvičování b, l, m slovesa a podstatná jména práce s verši, dobrovolná báseň – informace v pondělí čtvrtek : dílna čtení ve školní knihovně úterý = 11.3, = PLNĚ KLASIFIKOVANÉ = diktát B, L, M   Matematika zaokrouhlování na stovky, na desítky krokování, šipkové rovnice, pohyb po číselné ose pyramidy, výstaviště práce se závorkami procvičování doplňovací indické násobení, pavučiny PLNĚ KLASIFIKOVANÉ – čtvrtek 13.3. =  ZAOKROUHLOVÁNÍ NA STOVKY   Anglický jazyk clil Prvouka Rostliny – nadzemní části rostlin PLNĚ KLASIFIKOVANÉ = pondělí 10.3. =…

Přehled učiva na týden 3.- 7. března

třída: 3.E     Český jazyk   vyjmenovaná slova po M procvičování koncem týdne začneme slova P slovní druhy – poznáváme slovesa a podstatná jména upevňování probraného učiva, práce s texty, významy čtvrtek : dílna čtení ve školní knihovně úterý = 4.3, = PLNĚ KLASIFIKOVANÉ = diktát po M pátek = 7.3. = PLNĚ KLASIFIKOVANÉ = doplňovačka- slova m, l, b Matematika nové= zaokrouhlování na stovky zaokrouhlování na desítky práce se závorkami krokování, pyramidy indické násobení PLNĚ KLASIFIKOVANÉ – čtvrtek 6.3. =  počítání se závorkami   Anglický jazyk clil Prvouka Rostliny – části těla rostlin   Další informace:    …

Vyjmenovaná slova nás nestraší

Vyjmenovaná slova bývají strašákem a nejen ve třetí třídě, kde jsou stěžejní látkou českého jazyka. Mnohdy děti slýchávají: „Jo, počkej, až budou vyjmenovaná slova, to bude mazec.“ a podobné hlášky. Musí tomu tak být? Domníváme se, že nemusí. Ano, je třeba se s nimi seznámit a naučit se s nimi pracovat, jsou bez pochyb náročnou látkou a bez intenzivního procvičování se to neobejde. Nejde jen o to, se jak básničku naučit vyjmenovat jejich řady, ale především vědět, co s nimi.  My si s nimi „hrajeme“. Jsou to pro nás skupiny slov, kde platí pravidlo. Tím to však nekončí. Hledáme mezi …

Přehled učiva na týden 17. – 21.února

třída: 3.E     Český jazyk   vyjmenovaná slova po M slovní druhy – poznáváme slovesa a podstatná jména rozvoj slovní zásoby, význam slov upevňování probraného učiva čtvrtek = 20.2.= 1 nebo nic = doplňovačka- slova m Matematika zaokrouhlování na desítky práce se závorkami aplikace početních operací v problémových úlohách slovní úlohy PLNĚ KLASIFIKOVANÉ – úterý 18.2. = písemné odčítání s přechodem (i trojciferná čísla) , stejní rozsah jako bylo ve čt 13.2. 1 nebo nic = pátek 21.2. = zaokrouhlování na desítky Anglický jazyk clil Prvouka   rostliny   Další informace:   KDO JEŠTĚ NEDODAL = DODAT ČTENÁŘSKÉ DENÍKY…

Setkání s chovateli a jejich zvířátky

Mnozí z nás mají doma nějakého zvířecího mazlíčka- třeba psa, kočku, rybičky, morče, andulku nebo králíčka. My se v pátek 7.února měli možnost seznámit s méně často doma chovanými zvířátky. Chovatelé Pavla a Lukáš za námi přijeli popovídat si o chovatelství a přivezli nám i několik svých zvířátek. Od prvního okamžiku děti lákala přenosná terária, přepravky a klece, co s sebou přivezli. Měli s sebou zástupce hmyzu, plazů, obojživelníků, savců i ptáků. Na úvod jsme si  společně povídali, v čem a jaké živočichy můžeme doma chovat, co péče o ně obnáší. Děti hezky vysvětlily rozdíl mezi teráriem a akváriem, uvedly…

Přehled učiva na týden 10. – 14. února

třída: 3.E     Český jazyk   vyjmenovaná slova po M slovní druhy – poznáváme slovesa a podstatná jména rozvoj slovní zásoby upevňování probraného učiva rozvoj čtenářských dovedností, ČTVRTEK = ŠKOLNÍ KNIHOVNA do 15.2. odevzdat čtenářské deníky úterý = 11.2.= PLNĚ KLASIFIKOVANÉ = doplňovačka- slova po b, l Matematika nové: zaokrouhlování na desítky procvičování písemného odčítání s přechodem „děravé“ odčítání, sčítání, indické násobení sousedi, hadi PLNĚ KLASIFIKOVANÉ – čtvrtek 13.2. = písemné odčítání s přechodem (i trojciferná čísla) Anglický jazyk clil Prvouka   rostliny   Další informace:   VV-  ÚTERÝ = téma HORY, NA HORÁCH = můžete si přinést obrázek…

Naši domácí mazlíčci

Již jsme byli u paní veterinářky, psali jsme příběhy pro zvířecí pacienty a čekalo nás setkání s chovateli. Tak jsme se zaměřili také na zvířátka, která mají děti doma nebo třeba u babičky. Při výtvarné výchově je děti malovaly temperami. Tempery nepatří zatím mezi oblíbenou techniku většiny našich dětí, avšak pokroky v práci s nimi jsou už hodně znát. Obrázky se dětem podařily. M.Václavková