Třída 4.E

Pozor! Toto je archivní stránka 4.E ze školního roku 2019 - 2020.
Přejít na aktuální stránku pro tento školní rok

Aktuálně ze třídy

PLÁN UČIVA NA TÝDEN OD 16.3.-20.3.2020

Český jazyk ·         Skloňování vzorů předseda, soudce ·         Učebnice str. 60 nastuduj Nezaměňujte: … ·         Do školního sešitu uč. str. 60, cv. 23 ·         Učebnice str. 61, cv. 1 – ústně ·         NPS str. 26, cv. 3 doplň   Matematika a informatika   ·         Zopakuj si násobilku ·         Početník str. 22 ·         Do školního sešitu vypočítej: 8 042 : 7 =              7 296 : 7 = 5 871 : 3 =              9 028 : 8 = ·         Do školního sešitu písemně vynásob: 3 573 . 7 =              6 355 . 8 = 5 799 . 6 =               7 599 . 3 = ·         Pokračuj v pracovním sešitě – každý den si vyber  jedno cvičení   Anglický jazyk   ·         učebnice…

Divadlo Metro – Na výletě v iSvětě

Ve středu 23.10. jsme jeli do Prahy navštívit Divadlo Metro. Vybrali jsme si představení “ Na výletě v iSvětě“. Toto představení ukazuje, jak nás moderní komunikační technologie ovlivňují v běžném životě a jak dokáží negativně působit i na vztahy mezi lidmi. Představení bylo doprovázeno oblíbenými melodiemi klasické i moderní hudby. Na konci děti čekalo překvapení v podobě krátké ukázky techniky černého divadla. Představení nás velmi zaujalo.  

Knihovna – Pověsti

V pátek 11.10. jsme navštívili školní knihovnu. Paní knihovnice si pro nás připravila povídání o pověstech. Společně jsme se zabývali jejich charakteristickými znaky. Porovnávali jsme pověsti, pohádky,legendy. Připomněli jsme si také některé známé pověsti. Dále paní knihovnice dětem přečetla pověsti, které se vážou k našemu městu Černošice. V další časti děti pracovaly s pracovním listem. V knihovně se nám velmi líbilo.  

Knihovna – Pohádky

Knihovnická lekce – POHÁDKY V pátek 20.9. jsme navštívili naši školní knihovnu. Paní knihovnice si pro nás připravila povídání o pohádkách. Řekla nám, co je to pohádka, jaké jsou její typické znaky a spoustu dalších informací. Ukázala nám také obrázky a knižní ukázky. Jednu pohádku si děti vyslechly a zkusily v ní typické znaky pohádky  najít. Lekce pohádek se nám moc líbila.

Kritéria hodnocení

Kritéria hodnocení písemné, samostatné práce žáka ústní prezentace učiva plnění zadaných úkolů v určitém zadaném čase (žák pracuje v určitém tempu přiměřenému svému věku) práce v hodině aktivita v hodině plnění zadaných projektů domácí příprava na vyučování nošení učebních pomůcek, učebnic Všechna tato kritéria určují výslednou známku na vysvědčení. Žák bude hodnocen podle daných pravidel ve školním řádu.