Aktuálně ze třídy
V úterý 4. 4. 2017 jsme se vypravili na výstavu filmu propojenou tématem pohybu do „muzea filmu“ NaFilm. Za tímto projektem stojí studenti magisterského a doktorandského programu Katedry filmových studií FF UK v Praze, kteří se spojili se studenty a čerstvými absolventy napříč obory uměleckých a technických vysokých škol. Vytvořili společnými silami poutavou výstavu, kterou si lze osahat a většinu exponátů vyzkoušet (např. virtuální realitu). Po komentované prohlídce následovalo rozdělení do skupin a děti si pod odborným dohledem vyzkoušely animační dílnu. Na následujících odkazech se můžete jejich jednotlivými dílky pokochat. http://www.uschovna.cz/zasilka/LID6MJ98MMY6CXBN-G37
10.04.2017
Duben bude ve znamení pěstování a růstu rostlin. Děti již začátkem března dostaly úkol – připravit si do skleničky s trochou vody řízek rostliny k zakořenění (samozřejmě mohou si předpěstovat i sazeničku ze semínka). V průběhu dubna řízky s kořínky zasadíme a budeme pozorovat, jak se rostlinám nadále bude dařit.
22.03.2017
Opět v novém pololetí recitujeme, tentokrát básničky Jiřího Žáčka. Děti mají na výběr – Bernardýnům třikrát sláva – čítanka str. 104, nebo Sněžný muž neboli Yetti – čítanka str. 149.
20.02.2017
Přírodniny dosbírány, práce dotvořena. Děti si většinou ponejprv zkusily práci s tavnou pistolí, některým to šlo lépe, některým hůře, došlo i na menší popáleniny, ale nadšení pro pistoli zůstává. Výsledkem jsou tři bedýnky, které nám ozdobily parapety naší třídy. Bedýnka první je výsledkem práce holčičího týmu. Svou práci děvčata nazvala Čarovný les. Lesu dominuje strážné strašidlo s hamburgerem v ruce. Bohužel jedna přírodnina holkám zplesnivěla, a to závodní model auta z kukuřice. Na jejich práci jsme ocenili množství dílčích postaviček a nápadů. Bedýnka druhá náleží jedné ze dvou klučičích part. Má znázorňovat bažinu se skokanskými můstky….
10.11.2016
Týden 14.11.-18.11 – zápis do TK – Lidé – vzhled a zevnějšek, Popis lidí, části těla, Čtení a poslech – odpovědi na otázky Pondělí 14.11 Učebnice str. 18: Cvičení 1 – spojte obrázky 1-9 s částmi těla, která jsou uvedena v modrém rámečku. Písemně do školního sešitu. Cvičení 2 – poslech. CD je v metodické příručce. Pokud se poslech nepovede, nevadí. Cvičení 3 – Slova ze cvičení jedna přepište do následující tabulky. Písemně. Cvičení 4 – poslech. Které zvíře Ben a Emily popisují? Cvičení 5 – práce ve dvojicích. Studenti popisují svému kamarádovi své oblíbené zvíře. Pracovní sešit: str. 15/cv. 1 DÚ: Pracovní…
10.11.2016