Třída 8.B

Pozor! Toto je archivní stránka 8.B ze školního roku 2019 - 2020.
Přejít na aktuální stránku pro tento školní rok

Aktuálně ze třídy

Práce z českého jazyka 24. – 28. 2. 2020

Z učebnice do sešitu str. 30/cv. 3, 4, str. 32/cv. 3 (jen spojení zájmena + podstatného jména, popř. předložky), str. 33/cv. 2a) i b) Bonus: str. 32 Pro bystré hlavy, str. 34/ cv. 4   Termín odevzdání zápisu za leden/únor ve čtenářském deníku je posunut na úterý 10. 3. 2020   M. D.

Prezentace práce kurátorů OSPOD pro děti a mládež

Za účasti vedoucí oddělení sociální prevence paní Bc. Evy Svojtkové  jsme si vyslechli instrukce jak postupovat, stanou-li se žáci svědky přestupků nebo trestných činů. Přednáška byla velmi přínosná, protože bohužel někteří naši žáci už tuto zkušenost zažili. Kurátorky jim vše objasnily a odpověděly na spoustu dotazů. Pro lepší představu  jim problematiku přiblížily modelovými situacemi. Velmi názorné byly scénky, ve kterých žáci aktivně tvořily algoritmy chování a řešení krizových situací. Dětem se to moc líbilo, v budoucnu bychom to rádi zopakovali. Děkujeme paní zástupkyni Janě Venclíčkové, která tuto přednášku zajistila.   V Černošicích, 18.2.2020 Švabíková Marie, učitelka

Jak se dělá muzikál

Ve čtvrtek 19. 12. se žáci osmých ročníků vypravili do Prahy na autorské představení do Hudebního divadla Karlín na představení Jak se dělá muzikál, jehož záměrem bylo dětem představit, co všechno předchází samotnému uvedení muzikálu na jeviště, než jej mohou zhlédnout.     Z názorů …. … přišlo mi to zajímavé a trochu originální, trochu zdlouhavé, ale někdy to bylo velice vtipné. Líbil se mi výkon Ivy Pazderkové. Míša … nebavilo mě to, takové o ničem. Moc mě to nebavilo, raději bych šel na normální muzikál. Nick … líbil se mi nápad, protože je důležité vědět, jak těžké to mají…

Úniková hra

Začátkem nového školního roku čekal na 8. B  zážitek v podobě mobilní únikové hry. Firma Theroom  připravila v prostorách naší tělocvičny několik stanovišť, děti byly náhodně rozděleny do šesti soutěžních týmů. Každé družstvo bylo vybaveno tabletem se seznamem zamčených stanovišť, jejichž odemykání vedlo k otevření pokladu. Ke konci hry žáci zjistili, že musí fungovat nejen ve svém týmu, ale že musí spolupracovat i jednotlivá mužstva mezi sebou. Nakonec se podařilo poklad získat ve stanoveném časovém limitu a každý odcházel se sladkostí a krokoměrem.