Třída 8.C

Pozor! Toto je archivní stránka 8.C ze školního roku 2019 - 2020.
Přejít na aktuální stránku pro tento školní rok

Aktuálně ze třídy

domácí úkol VV

Milí žáci, Vzhledem k tomu, že se nějakou dobu neuvidíme, poprosila bych vás o stvoření co nejhezčího obrázku v pohodlí vašich domovů. Budete potřebovat čtvrtku formátu A4, tužku nejlépe B6 nebo B8 a gumu. Tématem je „kapka vody“ – kresba tužkou. Pro inspiraci připojuji fotky, nebo můžete kouknout na google třeba pod heslem „water drop drawing“. Budete opatrně stínovat, můžete rozmazávat prstem, nakonec pomocí gumy vytvoříte na kapce odlesk. Bude dobré, když kapek na obrázku bude několik, nebo když bude ležet na listu… Kdyby nebylo cokoliv jasné, napište mi. Užívejte volna a buďte opatrní. s pozdravem, Rychlíková

ČJ 11. – 13. 3.

11. – 13. 3. učebnice str. 35/ 2a), b) – opsat a do závorky vždy připojit správný tvar z b)                  str. 37/cv. 8                   str. 39/ cv. 2                  str. 45/cv. 2 Pracovní sešit str. 23 – celá Recitace první sloky básně Máj Karla Hynka Máchy: Byl pozdní večer – první máj – večerní máj – byl lásky čas. Hrdliččin zval ku lásce hlas, kde borový zaváněl háj. O lásce šeptal tichý mech; květoucí strom lhal lásky žel, svou lásku…

Práce z českého jazyka 24. – 28. 2. 2020

Z učebnice do sešitu str. 30/cv. 3, 4, str. 32/cv. 3 (jen spojení zájmena + podstatného jména, popř. předložky), str. 33/cv. 2a) i b) Bonus: str. 32 Pro bystré hlavy, str. 34/ cv. 4   Termín odevzdání zápisu za leden/únor ve čtenářském deníku je posunut na úterý 10. 3. 2020   M. D.

Prezentace práce kurátorů OSPOD pro děti a mládež

Za účasti vedoucí oddělení sociální prevence paní Bc. Evy Svojtkové  jsme si vyslechli instrukce jak postupovat, stanou-li se žáci svědky přestupků nebo trestných činů. Přednáška byla velmi přínosná, protože bohužel někteří naši žáci už tuto zkušenost zažili. Kurátorky jim vše objasnily a odpověděly na spoustu dotazů. Pro lepší představu  jim problematiku přiblížily modelovými situacemi. Velmi názorné byly scénky, ve kterých žáci aktivně tvořily algoritmy chování a řešení krizových situací. Dětem se to moc líbilo, v budoucnu bychom to rádi zopakovali. Děkujeme paní zástupkyni Janě Venclíčkové, která tuto přednášku zajistila.   V Černošicích, 18.2.2020 Švabíková Marie, učitelka