10. Komenda

Aktuálně ze třídy

CO NÁS ČEKÁ?

Příprava věcí na výrobu drobných vánočních dárečků  pro své nejbližší. Sběr šlahounů z psího vína na tvoření adventních věnečků. Vánoční výzdoba třídy se začátkem adventu. Výroba ozdob na vánoční stromeček do řeznictví v Řevnicích ( možná výlet ) . Společné vánoční setkání dětí a rodičů ve ŠD ( vyrábění, hraní her – možná zpívání koled ). Klidné zvládnutí adventního času s dětským adventním kalendářem.

NAŠE TŘÍDA

Náš prostor školní družiny ve třídě 2.C nám umožňuje rozložit matrace kde si děti po obědě a po svačině volně hrají se stavebnicemi, deskovkami, čtou komiksy, volně si kreslí či odpočívají. Prostor nám ve společném čase umožňuje společnou tvorbu, odpočinek při četbě, společné rozhovory na důležitá témata či využití prostoru na společenské hry i pro p. vychovatelku. Fotky ukazují třídu před volnem podzimních prázdnin.

PODZIMNÍ OLYMPIÁDA 14. – 18. 10.

V tomto týdnu si děti užily zajímavých sportovních disciplín, někdy s neuvěřitelnými výkony.   hod na cíl( hod špunty do rúzných krabic ) trojskok z místa vrh sáčkem soli ( 1kg ) běh s překážkami opičí dráha Děti si vytvořily účastnické listy, kam jsem jim každý den zaznamenávala jejich úspěchy. Děti získávaly drobné odměny každý den i v celkovém hodnocení. Účastnické listy si děti odnesly domů. Celý týden si děti moc užily, mě potěšila vysoká účast dětí na sportovních disciplínách.

VÝZDOBA VCHODOVÝCH DVEŘÍ 7. -11.10.

Při jedné páteční vycházce jsem s dětmi navštívila zahradnictví a zakoupila do truhlíku chrysantému a drátkovce. Na věneček děti tvořily květiny z barevných podzimních listů, které se za pomoci drátku přivázaly.

KUSUDAMA 30.9.- 4.10.

Společné tvoření květinových koulí – každá koule se skládá ze šesti samostatně složených částí. Každé dítě složilo jeden díl , pak se vytvořily skupiny po šesti a ty určily barevnost květinové koule. Našly se děti, které se rozhodly květinovou kouly vytvořit samostatně.

RYBIČKY 23.-27.9

Skládání rybiček z barevného papíru formou origami. Vytváření obrazu na modrou tapetu. Děti dle vlastní fantazie doplnily do obrazu i jiné živočichy, rostliny a nápadité dno moře. Obraz kde skoro každé dítě vytvořilo svoji rybičku.

ZVONKOHRA 16. -20.9.

V tomto týdnu jsem s dětmi vyráběla společnou práci pří které děti tvořily – tvoření kuliček z alobalu skládání a lepení na karton malování akrylovými barvami ( bílá, žlutá, oranžová, červená ) tvoření obličeje z pěnovky navlékání korálků a upevňování tyček zvonkohry Myslím, že výsledek je dokonalý!